BPŠ nadigrala vojnike

180

Košarkaška ekipa Beogradske poslovne škole slavila je protiv Vojne akademije rezultatom 51:37 (13:10, 12:9, 18:5, 8:13) u prvom meču nedeljnog programa USSB lige. Vojnici su se dobro držali u prvom delu igre, ali je Viša poslovna serijom 12:2 u trećoj deonici uspela da slomi njihov otpor i odnese pobedu.

Utakmica je počela promašajima na obe strane. Prve poene na meču je postigao Palić sa linije penala, a izjednačenje Vojnoj je doneo Dobranić pogotkom preko ruke sa poludistance. Mladenović i Crnoglavac su potom vezali četiri poena za Poslovnu školu, a zaostatak je smanjio Dobranić polaganjem u kontranapadu (6:4). Ekipe su u nastavku ovog perioda igrale koš za koš, te je na ulasku u poslednji minut prve deonice bilo 11:8 za BPŠ. Aleksić je imao priliku da izjednači pred kraj pošto je pogodio uz faul, međutim nije iskoristio dodatno slobodno bacanje. Taj promašaj nije ostao nekažnjen jer je Mladenović u poslednjoj sekundi ovog perioda pogodio za plus tri (13:10).

Sastavi timova

Vojnici su nešto bolje započeli drugu četvrtinu. Odbrana je bila na visokom nivou, ali su se mučili u napadu i defanzivnom skoka. Držali su rezultatski priključak pa je posle trojke Radomića bilo 19:17 za BPŠ. Od šest poena Poslovne škole  u ovom kvartalu, četiri su došla sa linije penala. Usled napadačke neporduktivnosti, Viša poslovna je bila primorana da zatraži tajm-aut. Pauza je ovoj ekipi dobro došla, pošto su nakon odmora napravili seriju 7:2 i na poluvremenu došli do prednosti od 25:19.

U trećem periodu je BPŠ  prelomila ovaj meč. Serijom 4:0 preko Smiljanića i Savića su se odvojili na 10 poena prednosti (29:19), a vojska na ovo nije imala odgovor. Štaviše, Vojna akademija je uputila samo tri šuta u uvodnih pet minuta drugog poluvremena. Nezadovoljna razvojem situacije, klupa vojnika je zatražila tajm-aut. Aleksić je posle pauze pogodio za dva poena, ali su na drugoj strani košarkaši Beogradske poslovne škole postigli osam poena i tako povećali prednost na 16 poena (37:21). Aleksić je fauliran prilikom šuta za tri poena, ali je realizovao samo jedno od tri slobodna bacanja. Isit igrač je potom pogodio novu dvojku, a Mlađenović i Smiljanić su doneli nove poene ekipi BPŠ-a. U poslednjem minutu je dosuđena tehnička greška ekipi Beogradske poslovne škole, ali Dobranić nije poentirao sa penala. Vojnici nisu iskoristili ni ekstra posed, pa je to omogućilo Novakoviću da u kontri bude brži od sirene za plus 19 Više poslovne pred ulazak u završni period (43:24).

Tek što je počela četvrta četvrtina,  Poslovnoj školi je dosuđena nesportska lična greška, no Planojević je pogodio jedno bacanje, a ekstra posed  je ostao neiskorišten. Usledio je period promašaja obe ekipe, u kom su poene za BPŠ postigli Smiljanić i Božinović koji je pogodio uz faul, ali bez realizacije dodatnog penala (46:25) . Na drugoj strani je Mitrović pogodio za dva (46:27), a ovaj neefikasni deo igre je prekinula nova nesportska lična greška igrača BPŠ-a. Mitrović je iskoristio jedan penal i tako započeo seriju svog tima 10:5 do kraja utakmice. Ipak, ovo nije bilo dovoljno da se ugrozi dvocifrena prednost ekipe Beogradske poslovne škole, pa je na kraju rezultat bio 51:37.

Statistika

Najbolji u redovima Više poslovne škole bili su Mladenović sa 12 poena i Palić sa 11 koševa. U protivničkom taboru se najviše istakao Aleksić sa 10 poena i pet skokova.

Krilo Poslovne škole Stefan Savić  izjavio je da je njegov tim odigrao dobro, uprkos skaraćenoj rotaciji. „Nije nam bilo tu dosta bitnih igrača, skraćena je bila rotacija, ali smo odigrali dobro. Nije nas hteo šut, ali je bitno da smo pobedili. Sada idemo u polufinale i nadam se da ćemo osvojiti titulu ove sezone“, rekao je Savić.

Fejsbuk komentari

PODELI
Prethodni tekstVojna bez snage za potpuni preokret
Naredni tekstCivrić – lek za Ekonomski
Student druge godine Fakulteta Politickih Nauka, smer novinarstvo. Sport shvatam kao nacin zivota, i veliki sam ljubitelj kosarke, dok su mi strani auto sportovi. Zelja mi je da ono sto vidim i cujem na sto uverljiviji i interesantniji nacin predstavim ljudima koji imaju zelju da nesto novo pročitaju.